Diabetologie

Diabetes mellitus nebo také jinak cukrovka je chronické onemocnění projevující se poruchou metabolismu sacharidů. Dělí se na dva základní typy, podle toho, jestli je nedostatek inzulinu dočasný nebo trvalý. Léčba se provádí dodatečnou aplikací inzulinu, dietou a zvýšenou fyzickou aktivitou. V naší ambulanci vám poskytneme komplexní vyšetření včetně potřebné konzultace s lékařem.

Nejprve je nutné se předem osobně či telefonicky objednat.
Objednací časy jsou orientační, protože dobu ošetřování jednotlivých pacientů nelze předem určit.

Poliklinika Anděl disponuje veškerým nutným vybavením pro úplné a přesné diabetologické vyšetření a následné správné diagnostikování. Základním krokem je vyšetření glukózové tolerance (oGTT), kdy je pacientovi odebrána krev, která je následně odeslána do laboratoře. Je nutné se předem objednat a čekací doba je zhruba 1-2 týdny.

Našim pacientům nabízíme:

• interní vyšetření a aktivní sledování pacienta
  • diabetologické vyšetření (provádíme i u těhotných)
  • interní i diabetologické vyšetření před lázeňskou léčbou
  • diabetologické vyšetření před operací
  • interní předoperační vyšetření
  • EKG (provádíme i u těhotných)

Poliklinika Anděl navíc poskytuje:

• diagnostika kolísavé hypertenze
  • vyšetření indexu kotníkových tlaků

Naše vybavení:

• pulzní oxymetr – pomůže nám zhodnotit celkové sycení tkání kyslíkem