Pečujte o své zdraví, nemusíte zůstávat doma a vyčkávat, jsme zde stále pro Vás.

Nebojte se chodit k lékaři. Pravidelné prohlídky pomáhají předcházet zanedbání péče. Odkládané medicínské ošetření zdravotních problémů může být horší než COVID-19

V dnešní Covidové době se vynořuje jeden problém, o kterém se příliš nemluví. Tím problémem je zanedbání preventivní lékařské péče ze strany pacientů, kteří se bojí přijít k lékaři z důvodu obavy z nákazy infekcí COVID-19. Toto nové onemocnění, jak vidíme v letošním roce, nelze podceňovat, ale kromě této infekce se u nás stále vyskytují i všechny ostatní nemoci, které tu byly i před Covidem. Odkládáním návštěvy u lékaře může původně banální a lehce řešitelný zdravotní problém dojít až k těžkým průběhům a zdravotním obtížím s dokonce i fatálními následky.

Náš lékařský tým v Poliklinice Anděl je stále k dispozici a připravený pečovat o své pacienty. Klinika se řídí všemi závaznými předpisy a dodržuje taková medicínská a organizační opatření, aby riziko nákazy svých pacientů i zaměstnanců eliminovala. Naše ordinace jsou stále otevřené a přijímáme pacienty. Nabízíme kvalitní péči a výběr z více než 12 odborností.

Pečujte o své zdraví, nemusíte zůstávat doma a vyčkávat, jsme zde stále pro Vás.

Poliklinika Anděl, která patří pod Ambulance NEXTCLINICS, Nádražní 762/32, Praha 5 (naproti stanice metra Smíchovské nádraží).

Kontakt pro více informací a objednání k našim lékařům:

Tel.: 800 111 130

www.ambulancenextclinics.cz